Heeft u een vraag over uw bestelling? Wilt u meer weten over ons assortiment? Of wilt u persoonlijk advies? U kunt met al uw vragen en opmerkingen terecht bij onze klantenservice! Wij vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te woord te kunnen staan. Daarom hebben wij onze klantenservice uitgebreid én verbeterd.

Net zoals de herenmode in het algemeen, is onze webshop zelf ook continue in ontwikkeling. Wij blijven de Plusman website verbeteren en doen ons best om bezoekers van onze webshop een zo prettig mogelijke klantervaring te kunnen bieden. Zo hebben wij begin dit jaar reeds onze retouropties uitgebreid, onze website vernieuwd en nieuwe betaalopties toegevoegd. Meer over hierover kunt u lezen in eerder verschenen blogs, waarvan u de links onderaan deze pagina kunt vinden. 

Na de eerdere doorgevoerde verbeteringen van de Plusman webshop zowel voor als achter de schermen, was nu onze klantenservice aan de beurt. In deze blog vertellen we u graag meer over de uitbreiding en verbetering van onze klantenservice. Achter de schermen hebben wij updates doorgevoerd waardoor u ons nog sneller, efficiënter en gemakkelijker kunt bereiken en wij u nog beter kunnen helpen. Waar u onze klantenservice voorheen op werkdagen tussen 09:00 u en 17:00 u kon bereiken, kan dat nu al vanaf 08:00 ’s ochtends tot 18:00 uur ’s avonds op maandag tot en met vrijdag. Niet alleen per telefoon via ons nieuwe telefoonnummer 085-7603776, maar ook per live chat, e-mail én nu ook Whatsapp kunt u ons bereiken. 

Dankzij onze vernieuwde klantenservice, kunt u ons heel eenvoudig en snel per Whatsapp een berichtje sturen via het telefoonnummer 085-7603776. Uiteraard doen wij ons best om altijd zo snel mogelijk te reageren zodat wij uw vraag kunnen beantwoorden. Hieronder vindt u een overzicht van de contactgegevens van onze klantenservice. 

Telefoon: 085-7603776.

E-mail: klantenservice@plusman.nl of klantenservice@plusman.be

Whatsapp: 085-7603776.

Chat: www.plusman.nl en plusman.be